czwartek, 15 listopada 2012

Under Twenty ANTI! ACNE

Witam was tym razem w powiększonym gronie i mam nadzieje, że to nie tylko na okres rozdania :) 
Ostatnio robiłam porządki w mojej "podróżnej" kosmetyczce i znalazłam tester żelu do mycia twarzy którego dostałam w rossmanie przy zakupie podkładu under twenty, którego też w najbliższym czasie chcę przedstawić. 

Dzisiaj recenzja będzie troszkę w innej formie, ale mam nadzieje, że będzie czytelnie.



Opis producenta vs moja opinia :)




Kremowy żel do mycia twarzy CERA WRAŻLIWA


Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Innowacyjna formuła kremowego żelu skutecznie oczyszcza i jednocześnie delikatnie pielęgnuje skórę.


Faktycznie, konsystencja bardzo fajna i jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby dokładnie umyć buzię. Ma lekki przyjemny zapach.


Wskazania:

Cera wrażliwa, alergiczna ze skłonnością do powstawania niedoskonałości.

Co do żeli od mycia twarzy mam problem, po większości mnie troszkę szczypie twarz, tutaj nie wystąpiły żadne podrażnienia, nawet pod oczami ;)


Składniki aktywne:

[wyciąg z aloesu i ogórka + aktywny cynk + kwas migdałowy]


Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych: 

Innowacyjna kompozycja składników przeciwtrądzikowych odpowiednich dla cery wrażliwej sprawia, że żel jest zarówno skuteczny, jak i delikatny dla skóry.


Czy skuteczny? Jeszcze nie wiem, używam od 2-3 dni i jeszcze jakiejś zniewalającej różnicy nie zauważyłam. Ale na pewno delikatny. 



Potwierdzona skuteczność*:

oczyszcza skórę z zanieczyszczeń: 96% - to z pewnością, chyba każdy produkt myjący oczyści skórę.
skutecznie likwiduje zaskórniki: 84% - tak jak mówię, nie zauważyłam żadnej różnicy, więc podejrzewam, że to ściema. 
matuje cerę: 64% - owszem, matuje i to na dosyć długo

*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami



Jak działa?

skutecznie likwiduje zaskórniki
oczyszcza skórę z zanieczyszczeń
działa antybakteryjnie
matuje cerę
optymalnie nawilża


Tutaj poruszę tylko kwestię nawilżania bo nie widzę sensu powielania tego co ciut wyżej napisałam. Produkt ten NIE NAWILŻA skóry. Moja po użyciu jest wysuszona i ściągnięta. Ale krem nawilżający i jest po problemie :)


Efekt:

Naturalnie piękna, gładka i nawilżona skóra, delikatnie pachnąca mango.
Ja tam mango to niezbyt czuje, ale może faktycznie? Palę więc mogę troszkę mieć gorszy węch ;) 

O nawilżeniu wspomniałam, nie jest nawilżona, ale za to z pewnością jest gładsza.
Dzisiaj dla testu umyłam jedno poliko tym własnie żelem, a drugie innym którym miałam pod ręką. 
Faktycznie, strona umyta żelem under twenty była gładsza.


Jak stosować?

Stosuj codziennie na zwilżoną wodą twarz omijając okolice oczu, a następnie spłucz wodą.

z braku innych kosmetyków pod ręką... makijaż też baaardzo dobrze zmywa :D





Podsumowując: Jest to produkt godny polecenia, z pewnością kupię większe opakowanie gdy skończy mi się mój malutki tester. Moja ocena 9/10




Mam nadzieje, że taka wersja recenzji wam się spodoba. 
Pozdrawiam, Little B.
xoxo

11 komentarzy:

  1. Kiedyś stałam przed wyborem: żel do twarzy under 20 albo garnier... niestety albo i stety wybrałam tą drugą firmę i w sumie byłam z niego zadowolona.
    moze ten tez bylby dobry:) who knows?:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm garnier niezbyt mnie przekonuje do siebie. Kremy matujące się rolują, żele albo podrażniają, albo ciężko je zmyć wodą. under 20 kiedyś też mnie nie zachwycał, coś mi zawsze brakowało. Ale teraz jestem pod pełnym wrażeniem.

      Usuń
  2. ciekawa recenzja. wbrew pozorom dobrze się czyta takie komentarze do obietnic producenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety czasem tylko na obietnicach się kończy :)

      Usuń
  3. Niestety już nie dla mnie, za stara chyba jestem :P
    Chociaż problemy z zaskórnikami itp mam :/

    A recenzję pisaną w ten sposób całkiem nieźle się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe moja siostra to samo powiedziała, jak jej poleciałam fliud. "gdzie baba po 30 będzie się malować podkładem under 20" Ale kto powiedział, ze to ma być TYLKO dla nastolatek? Ja sama mam 22 lata (tak, czuje się staro) i mam zamiar używać kosmetyków nie tylko dla osób 25+.
      Często używam nawet kosmetyków dla niemowląt :)

      Usuń
  4. Niestety, ja nadal twierdzę, że kosmetyki Under 20 są dla mnie za słabe...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już mam dość ściągających żeli do twarzy, mnie by strasznie przeszkadzał taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremik nawilżający i po problemie :) tez mnie irytuje ściągnięta buzia.

      Usuń
  6. kosmetyki under20 to dla mnie przepiękny zapach przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie uzywałam , zapraszam na rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń