piątek, 23 listopada 2012

POMOCY- INTRUZ !!!


Dziewczyny, potrzebuję waszej porady! 

W sobotę mam bardzo ważną służbową imprezę mojego męża a na mojej twarzy wyskoczyły mi dwa mega bolące intruzy, które w dodatku są mega napuchnięte, czerwone  (nie można ich niczym zakryć, no ewentualnie plastrem, hihi). Co ja mam z nimi zrobić żeby zniknęły do soboty? :( Jak na razie siedzę obklejona plastrami a pod spodem maść ichtiolowa- siostra mi poradziła. 
Zazwyczaj olewam takie coś i sobie w nich chodzę bo takie mam prawo raz w miesiącu, a co. Jednak nie mogę sobie pozwolić pokazać się TAK na tym spotkaniu. 




Proszę o najlepiej jakieś "domowe" sposoby gdyż niezbyt mam czas na latanie po sklepach i szukanie żeli SOS. 

Pozdrawiam i gorąco całuję,
wasza Little B. 
xoxo. 

6 komentarzy:

  1. Dużo dobrych opinii słyszałam o nałożeniu papki z aspiryny ale na sobie nie próbowałam. Wpisz w wyszukiwarkę, to jest pomoc typowo jednorazowa więc powinno pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze ratuję się maścią cynkową, to jeden z lepszych wysuszaczy takich "gości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy do soboty dasz rade, masc cynkowa jest bardzo dobra ale ichtiol powoduje wyciaganie ropy a nie wysuszenie wyprysku wiec mozesz pogorszyc sobie sytuacje i w sobote miec wielka gule ;) moze jednak da rade jakos zamaskowac intruza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie o to chodzi, żeby to wszystko wyszło- przynajmniej mam taki plan ;)

      Po nocy w maści i plastrami na twarzy-relacjjonuje:
      Nad brwią nadaje się już do suszenia, bolał mnie od kilku dni, a dzisiaj jest płaski i prawie niewidoczny.
      Na policzku chyba jest lepiej (?) nie jest już taki czerwony jak był, jak nie dotykam to nie boli ale dalej skubaniec jest :(

      Chyba w drodze na uczelnię skoczę do apteki po tą maść cynkową.

      Usuń
  4. aspiryna wysusza, więc na takie podskórne sprawy nie pomoże. Sama się aktualnie borykam z takimi goścmi, nie wiadomo po co oni... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) zostałaś u mnie otagowana. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń