niedziela, 4 listopada 2012

baza do cieni virtual base joko

Cześć !
Tak jak wspomniałam w poprzednim wpisie dzisiaj omówię bazę do cieni virtual base joko. 




Z tego co zdążyłam wyczytać to mają nowe opakowanie które wygląda tak: 


(może ze względu na to miałam takie trudności ze znalezieniem tej bazy :)) 



Opis producenta:

Zapobiega zbijaniu się cieni w załamaniach powiek.
Cienie lepiej się rozprowadzają, mają intensywniejszy odcień i utrzymują się dłużej.
Opuszkiem palca równomiernie nakładaj cienką warstwą na całą powiekę.
Baza jest bogata w składniki pielęgnujące i odżywcze:olej sojowy, witaminę A, olej z nasion krokosza, kwas linolenowy, witaminę E.



I faktycznie to jest prawda.Przy mojej cerze nawet najlepsze cienie trzymają się tylko kilka godzin, przy tej bazie zwykłe cienie kupione w sklepie "wszystko po 4 zł" trzymają się cały dzień. Po nałożeniu na powiekę ujednolicają kolor, a drobinki w nim zawarte sprawia, że się delikatnie mieni. Czasami używam jej nawet bez cieni i pod oczy, lekko niweluje cienie pod oczami i podkład trzyma się dłużej przez co wyglądamy na bardziej wypoczętych i zdrowych :) Minusy? Chyba jedynie opakowanie i to, ze ciężko się je nakłada na palec(przy mniejszej ilości bazy w słoiczku :D ). Ja je kupiłam chyba za 15 zł o ile dobrze pamiętam w osiedlowym sklepiku (w sieciowych drogeriach niestety nie znalazłam).


1. Cień nakładany za pomocą palca bez bazy
2. Cień nakładany za pomocą palca z bazą

Jak widać na załączonym obrazku cienie z naszą bazą są bardziej wyraziste i o intensywniejszym kolorze. 
Chciałabym wam pokazać jeszcze co się dzieje z tymi samymi cieniami po przejechaniu kilkukrotnie nadgarstkiem (chciałam zmazać) po pomalowanej powierzchni :

1. Prawie niewidoczny cień bez bazy
2. Cień z bazą joko.

Jak widać cień jest trwalszy. 


Moja ocena: 9/10


Zapraszam do komentowania oraz polubienia nas na FB [klik, klik] to tam znajdziecie najświezsze informacje dotyczące nowych wpisów jak i konkursów.

Pozdrawiam, Little B. 
 x.o.x.o.

3 komentarze:

  1. Szukam fajnej bazy już od jakiegoś czasu, ale właśnie jakiejś przystępnej cenowo. Widzę, że JOKO produkty nie są drogie, dlatego chyba się za tą bazą rozejrzę :)
    Dzięki

    zapraszam do mnie, może Cię coś zainteresuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją z całego serducha, z pewnością Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam. Myślę, że warto by było spróbować.
    Zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń