wtorek, 20 listopada 2012

Rozczarowanie

Witajcie kochane ! 

Na wstępie chciałam wam podziękować za tak spore zainteresowanie. Jestem bardzo szczęśliwa  że jesteście ze mną i mam nadzieje, że chociaż niektóre z was ze mną zostaną :) 

Dzisiaj jest ostatni dzień zgłoszeń a ja już zaczynam zliczać głosy, sprawdzać poprawność zgłoszeń- tak moje Drogie, sprawdzam czy mnie nie okłamałyście, a niczym nie brzydzę się tak bardzo jak kłamstwem. 

Chciałam aby moje skromne, bo skromne rozdanie było sprawiedliwe, jednak z tego co już zauważyłam niektóre z was mnie oszukały. Nie będę nikogo wytykać palcem bo to nie o to chodzi, ale nie będę was oszukiwać, zrobiło mi się przykro. Z każdego zgłoszenia osobno cieszyłam się jak dziecko z nowej zabawki. 

Niestety nie wiem co zrobić z takimi zgłoszeniami. Jak na razie wyłapałam fałszywe dodania do blogrolla, polubienia na FB. Mam nadzieję, że więcej już niczego nie znajdę. 

Jako, że rozdanie jest dla was i nie chcę aby ktoś poczuł się pokrzywdzony chciałam się was poradzić co zrobić z tymi nieuczciwymi osobami. 
Mam kilka propozycji ale chciałabym podejmować decyzji sama.
1. Zwyczajnie nie doliczać losów za coś czego nie ma
2. Przyznawać punkty karne za kłamstwo, oszustwo, jak zwał tak zwał. 
3. Dyskwalifikacja. 
oczywiście jestem otwarta na wasze propozycje :) 


Pozdrawiam, Little B.
xoxo


PS. Do dziewczyn które przeprowadzały już rozdania, jaki program polecacie do losowania? :) 


17 komentarzy:

  1. hm... mam nadzieję , że ja wszystko dobrze zrobiłam. Jak coś źle to nie z premedytacją, a po prostu z niewiedzy/ nieumiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko to ocenić, bo niektórzy rzeczywiście nie robią czegoś z premedytacją a innym zdarza się po prostu zagapić. Mi też się raz zdarzyło i organizatorka zwróciła mi uwagę, dzięki czemu szybko mogłam się poprawić. Tylko wiadomo, że pisać tak do każdego też się może nie chcieć i słusznie, bo to zgłaszający powinni pilnować poprawności swoich zgłoszeń a nie organizatorzy.

    Może po prostu odejmuj punkty a przy następnym rozdaniu wyraźnie zaznacz żeby się pilnować, bo będziesz unieważniać całe zgłoszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dlatego zwróciłam się o pomoc do was. Bo ja też jestem człowiekiem i też zdarzy mi się zagapić, mieć problemy z internetem a później zapomnieć o tym, ale miałam też styczność w wielu konkursach, grach, zabawach z oszustami, naciągaczami, graniem nie na zasadach fair play- niestety. Nie chciałabym aby ten post kogoś uraził bo to nie o to chodzi, ale chce być wobec was uczciwa.

      Usuń
    2. Doskonale Cię rozumiem, też mam problem z takimi zgłoszeniami kiedy sama organizuję konkursy czy rozdania. Niestety nie ma jak odróżnić oszusta od gapy..

      Usuń
  3. ja nawet posprawdzałam swoje zgłoszenie żeby sprawdzić czy wszystko ok:)z tego co widze wszystko jest w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli nie jest wiele tych osób mogłabyś do nich napisać, żeby się poprawiły.
    Co do wylosowania jest jakaś strona, bo widziałam na blogach z konkursami. Podają Ci liczbę, a Ty sprawdzasz komentarz o tej samej cyfrze :)i osoba wylosowana :) tylko gdybym pamiętała jak się nazywa to .. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sprawdziłam, czy czegoś u siebie nie namieszałam, ale jest ok. Podpisuję się pod propozycją o informowaniu na blogach "zaniedbanych", że prosisz o poprawienie, albo nastąpi dyskwalifikacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za poinformowaniem tych osób w jakiś sposób, mam nadzieję że nie o mnie chodzi ;)

      Usuń
  6. Ciekawy blog.
    Zapraszam do mnie: http://swiatopoglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że opcja pierwsza jest ok. sama tak zamierzam potraktować osoby w moim rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie w czasie rozdań również się tak zdarzało. Eliminowałam osoby, które nie spełniały warunków obowiązkowych (jak np. obserwacja bloga), a w przypadku losów bonusowych po prostu ich nie dodawałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie doliczałam punktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaraz sama sprawdze czy wszystko w moim zgłoszeniu sie zgadza, czasem człowiek jest strasznym gapa :/ może poinformuj te osoby mailowo jak nie jest ich duzo. Niewiadomo czy to specjalnie czy sa często takie zakręcone jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi sie że jak ktoś nie spełnia warunków to nie jest zazwyczaj brany pod uwagę...w końcu po coś jest ten regulamin... i niestety za gapiostwo sie płaci:( kiedyś też miałam sama taki przypadek wygrywała najlepsza odpowiedź i wybrana zostala moja a ze nie dopełnilam przez nieuwagę jakiegoś punktu nie mogłam wygrać nagrody głównej a jedynie dodatkową od jednego ze sponsorów, ktory sie nade mną ciut ulitował:) inaczej u nich praca bylaby do kosza, ale u Ciebie decydujesz Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli dodanie np do FB jest losem dodatkowym to po prostu nie bierz pod uwagę.
    Czasami się zdarza, że faktycznie dziewczyny mogą nawet przez pomyłkę się pomylić więc nie warto od razu myśleć, że chcą Cię oszukać- moze jestem zbyt ufna;p
    Widziałam na blogach, że dziewczyny informowały pod komentarzem jeśli było coś nie tak i wtedy jeśli faktycznie są uczciwe to poprawią błąd, fakt faktem, że każdy powinien sam siebie pilnować ale czasami jeśli widzisz, ze inne punkty są spełnione to może faktycznie nie był to celowy błąd.

    OdpowiedzUsuń