sobota, 10 listopada 2012

Regeneracja panokci

Witam po tygodniowej przerwie a zarazem udręce dla moich paznokci która trwa już od dłuższego czasu. W tamtym tygodniu powiedziałam DOSYĆ! I musiałam je "naprawić", bo przecież one do niczego się nie nadają, rozdwojone końcówki, miękkie paznokcie, wiecznie połamane. 
Dzisiaj jest już lepiej- końcówki się nie rozdwajają , są dosyć twarde (nie uginają się po naciśnięciu palcem co wcześniej miało miejsce). Ale kuracja dalej trwa. pewnie jesteście ciekawi co takiego zrobiłam? W sumie nic szczególnego. Dokładnie tydzień temu wymoczyłam paznokcie w podgrzanym oleju i nałożyłam odżywkę, odżywkę którą chcę dzisiaj wam polecić.

wibo - diamentowa siła


*zdjęcie ze strony producenta
Opis producenta: 

Problem:
kruche i rozdwajające się paznokcie

Działanie:
Zawiera pyłek diamentowy, który wzmacnia i utwardza płytkę paznokcia. Zapobiega łamliwości paznokci i tworzy ochronną powłokę na płytce paznokcia, nadając im diamentowy połysk.

Jak stosować:
Nałożyć bezpośrednio na płytkę paznokcia lub stosować pod lakier do paznokci.


Ja maluję jedną warstwę co dwa dni, dużo przy tym roboty nie ma, a odżywka niestety lubi się ścierać więc nie polecam stosowania go pod lakier do paznokci. Chyba, ze ktoś codziennie zmienia kolor bądź maluje paznokcie wówczas można. 
Jak ta odzywka podziałała na moje paznokcie już opisałam wyżej więc nie będę się powielać :) Mam nadzieję, ze mi wybaczycie. Dodam tylko, że schnie szybko i nie "żre" aż tak bardzo po oczach jak niektóre lakiery czy odzywki. Jak do tej pory jest to moja odzywka nr. 1.  A może wy mi coś polecicie? :)

Można go dostać bez problemu w drogeriach typu rossman gdzie wibo ma swoje produkty. Koszt odżywki ok. 6 zł.

Moja ocena:
8/10 ze względu na trwałość niższa ocena. 


Pozdrawiam, Little B.
x.o.x.o. 


PS. już niedługo rozdanka, szykujcie się :) 

2 komentarze:

  1. Zapraszam do zabawy - zostałaś otagowana http://camille-beauty.blogspot.com/2012/11/liebster-blog_13.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej masz świetnego bloga, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://littlestyleme.blogspot.com/ <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń